søndag, februar 15, 2009

Nu igen...

skete det - at jeg er startet på noget nyt... En slipover til migselv. Jeg har længe gået og kigget på noget skønt brunt gotlandsk uldgarn, som jeg har købt hos Solveig - der er rigeligt, så jeg kan også få en sweater.
Mønstret - ja, det har jeg haft liggende længe - en Lotus Blossom Tank fundet på nettet, men den kan vist ikke findes længere som free patterne. Mønstret er ikke svært, der er heldigvis et diagram til at strikke efter..
Dahlia må desværre hygge sig i strikkeposen et par dage endnu....

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der er nu noget hyggeligt over at starte på nye projekter :-D

Mette Lykke sagde ...

Hmmm. kender det godt, det der med at være i gang med flere ting.. Jeg forsøger at holden den på max. 3 strikke projekter afgangen.:-))

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Ja, jeg ved heller ikke lige, hvordan det sker med de nye ting, der "lige" springer på pindene...

Glæder mig til at se billeder af den.

KH Tina