mandag, november 22, 2010

Sikke en spændende messe....

Messen havde jubilæum - hele 5 år - og alle deltagere var opfordret til at lave noget over temaet "Kage" - og kagerne var lavet i alskens materialer - udfra udstillerens eget materiale -  og var placeret i fine glasmontre - jeg har valgt nogle ud.. - denne er lavet i cykelslangemateriale...
Der var en stand med disse fine udskårne figurer... pris ml 50 og 70 kr. pr figur... og i forskellige træsorter...sønnen faldt for hunden der ses bagerst i billedet tv...
 - og her er Solveig med hendes fine stand...
 En af glaskunstnerne havde lavet denne fine lagkage - det desværre lidt svært at se at den er min 5-7cm høj... meget flot... 
- og så var der lagkagen lavet af grønlandsk skind....
og et par andre kager.... fantasien havde virkelig været i gang hos alle udstillere....
Jeg og sønnen ankom lidt over 11 - ogder var stopfyldt med mennesker.....
Af flere udstillere kan nævnes Marianne Østergaard, Lotte KjærElse Schjellerup (med en ny sød kjolemodel som hang til skue, som kommer efter jul....) rep. fra Skals (?),  Mini-Gitt med keramik...  - Der var rigtig meget forskelligt kreativt... drejet træ, glas, perler, strik, filt, billedkunst, pileflet m.m.
Der var sørme også gensyn med en som jeg ikke har  set siden ruder konges tid... hendes billeder var fantastiske...
Jeg kom så også lige til at investere lidt... i Lotte Kjærs bog og et lille strikkekit fra Else Schjellerup....samt små keramikknapper fra Gitt...

1 kommentar:

Lin sagde ...

Lyder som en rigtig hyggelig dag. Waw nogle kager (selvom de ikke kan spises hrmmm).