søndag, november 20, 2011

....der er lige lidt tid endnu inden det

lukker i Billund idag kl. 16....
Mindstesønnen og jeg ankom 11.10 - senest - og der var allerede som sild i en tønde...
ih der var mange mennesker...
Rundt kom vi da - og jeg kunne altså ikke stå for denne skønne lille kuffert fra Gurli... (str ca 7 x 4cm) 
hun har været med i flere år(og jordemor til mine tre yngste) og det er så skønne små ting hun laver... se bare billedet herunder...
Else Schjellerup var også med - og havde den nye Vest med Snoninger med - både på og på gine...den må jeg vist eje på et tidspunkt...
Der er mange sjove ideer der kommer frem i lyset når kreative kvinder og mænd kommer ud i dagens lys... denne cup-cake-holder er lidt sjov/unik... og der var flere varianter... Super ide... kopper og tallerkner limet sammen... Standindehaveren havde også limet glastallerkner/fade sammen med vin/sherryglas til samme... de var smukke
Hos Lene måtte jeg eje et hækleetui - jo, jeg har lavet nogle selv, men Lenes er meget smukke og gennemførte..men se lige hvad hun ellers havde med....
Der blev hilst på mange dejlige mennesker fra nær og fjern...
Hjemme igen, så strikkes der på en bluse til en teenager, ærmet er snart færdigt - og jeg gør snart klar til at tage på job i aften...
jeg glæder mig...

6 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Det ser godt nok tiltalende ud Annette. Du har ret i at den vest ser meget indbydende ud.

Annette sagde ...

Nemlig
- sidste år havde ES jo Vibe med inden "udkom"
i år var der dog ikke så meget strik som sidste år... men fornyelse er jo fint...

Merete sagde ...

Sikke et skøn marked, og der er odt nok mange lækre produkter. Vesten med snoninger købte jeg på Fanø, den er bare så fin.

Fru Knudsen sagde ...

Jeg havde set din reklame, og havde også overvejet at tage til Billund, men det blev ikke lige i dag, forstår du havde en hyggelig dag

Lene sagde ...

Hej søde Anette. Jeg bliver så glad, når jeg ser dig. Du ser bare så skøn ud. Jeg kan ikke forstå at jeg ikke kan få dig på min blogliste. Hver gang jeg sætter dig på forsvinder du igen? Hvad gør jeg mon forkert? Men så er det jo godt at jeg kan finde dig alligevel derude i blogland.

Silvinha sagde ...

Hi Annette

Ønsker om en varm og vidunderlig Thanksgiving Day
Send kærlighed og knus og ønsker for din familie på denne særlige lejlighed.
http://tearpiaocupacional.blogspot.com/