mandag, december 05, 2011

Det snor sig....

Jeg så nemlig forleden hos DortheIvalo hendes færdige hue - og i bogen Hattedamer er der en der minder lidt om den (dog uden snoningerne i kanten af huen) - eller er det omvendt.... - men alt i alt, så er der fundet et nøgle Blackhill Højlandsgarn i farven Flødeskum og en tråd Isager Alpakka 1 frem, som passer i strikkefastheden (!) jeps, den er blevet tjekket FØR jeg startede...(dygtig...siges som hundetræneren til hunden..) Jeg bruger Magic Loop som metode - det fungerer super...
Det nærmer sig jo juletid (!) og jeg er jo ikke kommet igang i ordentlig tid med julegaverne, ihvertfald ikke de, som skal være hjemmegjorte - og der er en del på listen...
Om jeg når det, tjae, det må tiden vise... Jeg har iår i december flere vagter på jobbet end sidste år, og der er flere arrangementer på programmet som tager et væsentlig indhug i min strikketid...  men huen her bliver færdig lige om lidt...

5 kommentarer:

Solskin Christophersen sagde ...

Den ser rigtigt flot ud. Jeg har også fået lyst til at strikke den, efter at jeg så den hos Dortheivalo

Hygge-Strik sagde ...

Den bliver flot...den hue. Lad nu være med at planlægge for meget, det er ikke det værd, her i juletiden.

Annette sagde ...

Søde Bebiane... jeg vil gerne, men er jo efterhånden ved at lære, at man ikke kan nå alt...og det gør jeg heller ikke iår...

Uldbegavet sagde ...

Det bliver da vist en dejlig hue.
Bare rolig ingen af os bliver færdige til jul, sådan skal det vist være.

Dortheivalo sagde ...

Den er rigtig flot den hue og hyggelig at strikke, så man fristes til at strikke mere end een. God fornøjelse med den