torsdag, maj 10, 2012

Stilhed er ikke ensbetydende med stilstand....

men der har ikke lige været så megen tid til at blogge - der har været konfirmationer, forberedelse af sange m.m. og alm. forårsaktiviteter - samt lidt strikketøj, som har taget tiden...
strikketøjet er pt en cardigan i uld/bomuld fra Weller og  - et dejligt garn, som blødt er blødt og lækkert at strikke med...der kommer billede når arbejdet er færdigt. Jeg har strikket i kvaliteten uld/bomuld før, og det er bestemt ikke sidste gang...
Interweave Knits Summer 2012  kom ind ad døren igår - åh, der er mange skønne modeller i, nogle som er smukke og bør strikkes, andre bare smukke... Kvaliteten af bladets modeller er af og til svingende, men det kan jo ikke være godt for alle hver gang...
Har i øjeblikket overvejelser om efterlønsordningen - dét er svært at finde hoved og hale i, synes jeg...for er den der, når jeg til den tid har brug for den? og hvad vil vilkårene være - og hvormegen indflydelse har mine pensionsordninger på den... hovedbrud af suduko-metoden synes jeg...
nå jeg må vist hellere strikke lidt mere, mens jeg tænker over det....

2 kommentarer:

Helle : sagde ...

Kender godt det med ikke at få blogget, men jeg er blevet enig med mig selv om at sådan er det altså bare. Det skal være hyggeligt og ikke bare for at vise noget. Jeg har gang i 2 store projecter og så bliver der strikket babytøj.

Efterløn er en svær ting at finde ud af, held og lykke med dit valg.

Uldbegavet sagde ...

Jeg er heller ikke så god til at få blogget. Nogle synes de skal blogge hver 3. dag eller mindst en gang om ugen. Sådan har jeg det ikke, jeg blogger kun, når jeg har noget at blogge om og det er meget vigtigt for mig, at det er lystbetonet at blogge, så må der gå den tid, der går. Ellers bliver det bare en pligt og så går det sjove jo lidt af det.