tirsdag, juli 03, 2012

Studenten og sommerferien...

Der har været stille her på bloggen - men her har været travlhed i det lille hjem
- En student skulle have læsero til de sidste eksamnier og det gik heldigvis fint - en skulle afslutte efterskoleopholdet  og en  tredie afslutte folkeskolen, for så at skifte til friskole......
Men nu er drengene hjemme og holder sommerferie... det er de så også gode til - ihvertfald at sove længe, men mor her, svinger pisken, så sovertrynerne holder kun til mellem 9 og 10... ellers byttes der jo rundt på dag og nat, hvilket ikke er så hensigtsmæssigt, synes jeg...
Strikkemæssigt er det virkelig på det lave blus... Jeg er færdig med min Glade Striber, og jeg har som vanligt modificeret den lidt... så nu skal jeg have strikket forkant på den - men ikke som rib... Den er ihvertfald fin...billede følger, når den er færdig......
 Her er studenten....
og hele flokken....
 og sjovt er det så at se billeder fra tre år siden, hvor ældste blev student...
Der var drengene ikke så høje(et hoved mindre end nu)
 - nu rykker de kraftigt ind på pigerne
...

1 kommentar:

Fríða sagde ...

til lykke til studenten og hele familien, dejligt når det går dem godt de unge mennesker.
kh.fra Island
Frida