søndag, marts 10, 2013

Ikke fordi....

men jeg har bare ikke haft tid at opdatere bloggen - der er flere FO'er der er færdige - og UFO'erne er erstattet af nye projekter...  ja, det der med planer er en god ting, men de ændrer sig jo lynhurtigt...
Sidste weekend var jeg til strikkehygge hos Kristine A i Salten - åh det var så fornøjeligt med dejligt selskab... og en af gæsterne var bud fra garnudsalg, så det var jo en sand fornøjelse at få lidt til lagret... Der er allerede lavet en strikkeprøve af en tråd Blackhill lammeuld og en tråd Blackhill Silk Mohair.... wauu siger jeg bare... det har så resulteret i at min bog Suveræn Strik fra LHS - nu danner grundlag for et projekt - som pt ikke kan vises, da de endelige resultat er en gave... men flot blvier det...
Nå, men jeg skal nok få taget fotos af de afsluttede FO'er.... i løbet af ugen,,, hvis jeg har tid...

Ingen kommentarer: