onsdag, marts 04, 2015

Den færdige Cobblestone

Har været færdig i nogle uger...det tog kun tre uger at strikke den, men der er også lidt øvelse ind over...jeg har strikket fem af denne model...og der vil komme flere.
Farvegengivelsen er her det nærmeste jeg er kommet, ud af de utallige fotos jeg har taget af sweateren..
Der er brugt ialt 600g supersoft fordelt på to farver, hvor jeg selvfølgelig ikke kan huske farvenavnene. Men der er ingen ændringer af betydning udover det jeg "plejer" at gøre: lidt færre masker i ærmekanten med efterflg udtagning og de få omgange færre i halsen før aflukning.
Efter vask er den så lækker og blød som supersoften altid bliver.
Sønnen er tilfreds, og den sidder rigtig godt.


2 kommentarer:

Lin sagde ...

Herligt. Det er en fuldtraeffer den der.

Jane sagde ...

Så flot.....som alt andet du strikker også er :-9