mandag, april 09, 2018

Hue med snoninger...

YJeg har strikket en hue tidl med snoninger. Nu har jeg strikket endnu een. Denne gang har jeg skrevet ned hvad jeg har gjort. Og med rettelser i forhold til den første. Garnet er heller ikke det samme som den første. Men det blir den ikke ringere af.
Faktaboksen:
Model: egen opskrift 
Garn: Cascade 220,  købt på strikkefestival i Ishøj 
Forbrug: 70g
Pinde: 3,5mm til ribben og 5,00mm til huedelen
Bemærkninger: huen er modificeret i forhold til den første udgave jeg lavede - snoningsdelen er blevet kortere og det gør at den sidder bedre. 
Der er syet knap på indersiden i toppen, og kvastens elastik er ført gennem et lille hul, så den kan tages af ved vask.
Hor Or Not: den er ret hot. Hvilket jeg håber modtageren også synes...


Ingen kommentarer: