mandag, marts 12, 2007

Forår på trapperne...

Foråret er vist på trapperne - mirabellerne i haven har mange små spinkle knopper - havetrampolinen kom frem i weekenden - og drengene har ikke glemt hvordan der hoppes - ih hvor har de brugt mange timer på den de sidste tre år....og som det ses på billedet er himlen fantastisk....

Narcisser på trappen - en fornøjelse..



Noget af det jeg kan lide ved vort sted her er - når solen er fremme at sidde på trappen og strikke mens børnene hopper på tampolinen eller leger på fliserne....vores gårdhave vender mod syd - og der er altid læ - og ulidelidt varmt om sommeren....
Jeg er kommet rigtig langt med sweateren i weekenden - nu er jeg i gang med det mest spændende synes jeg, strikningen af bærestykket...
Jeg havde i nat en nattevagt - så jeg er ret "fladmast" men er så vågnet op til dette skønne vejr - mon ikke der vi være tid til en travetur her i eftermiddag...



1 kommentar:

Unknown sagde ...

Ja, er det ikke en dejlig tid vi går i møde? Din sweater ser rigtig dejlig ud og det må da være hyggeligt at sidde der på trappen og strikke.
Kh Jane