søndag, april 08, 2007

Biograftur



Min mand og jeg var i biografen i aftes og vi så Hjemve - en sand morsom film med mange underfundige og morsomme karakterer - og dygtige skuespillere.

Der er blevet kalket, haven ordnet og nu mangler der at blive plantet forårs- og sommerblomster i bedene rundt om husene, så det kræver en tur forbi planteskolen eller en af de mange "vej-salgssteder". - og æv her er overskyet og let støvvregn....I eftermiddag og i morgen eftermiddag står den på børnefødselsdage - dem har vi ret mange af her i slutn. og begn. af marts/april.

På strikkefronten bliver det ikke til ret meget - jeg har været igang med at kigge i min nye bog - Last Minute Knitted Gifts - og der er da noget jeg gerne vil igang med. Opstart på et større arbejde bliver nok først sidst i denne måned efter konfirmationen. Men gavekortet til garnbutikken som jeg fik i fødselsdagsgave overvejes ganske nøje - men jeg er meget sikker på det bliver en HF-model - måske Mariager men....

Ingen kommentarer: