onsdag, august 22, 2007

Nominering....


Tak til Jane for nomineringen....
Jo nu bliver det jo svært som Jane også skriver at finde 5 som jeg skal nominere.... der er så mange blogge jeg ser dagligt og mange har fortjent det... men jeg tror jeg vil give den videre til bl.a.
Mona en god veninde siden skoletiden, som er bidt af en gal strikkepind, chincillaer m.m.
men ikke mindst til Inge som er en rigtig dygtig og habil strikker, der altid er der med gode (og rigtige) råd og vejledninger til strik..., Frida, men der har den været....
Der er mange flere der kunne få, men som flere steder nævnt, må knappen bruges frit....

Nå siden igår har jeg vendt bøtten, og nu vaskes, tørres og ryddes der op på livet løs - vejret er jo ikke til andet!!! hm men ellers er garnet (Noro) købt hos Solveig....men ikke påbegyndt Bainbridge'en....
Adr. til Solveig kan fås ved at skrive til mig på: lyngbystrik (a) yahoo.co.uk
så sender jeg den.....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tillykke med nomineringen, Annette!