onsdag, december 19, 2007

Posten kommer dagligt...

og har julekort med - og idag en pakke fra Island - som det nysgerrige asen jeg er, så er pakken åbnet og de lækreste hj.strikkede strømper er allerede i brug.... desuden et par luffer og lidt lækkert slik...tusind tak...
Af mine egne julekort er der kun skrevet halvdelen - men hvis jeg nu lige tager mig sammen så er de alle klar sidst på dagen...så kan de blive sendt til aften. Jeg har lavet lister over de småting jeg skal have nået idag og imorgen - for det når jeg ikke i weekenden....juletræet er bestilt hos naboen og børnene skal være med til at fælde det...
Idag skal føllet brændemærkes - det har vi ventet på længe - jeg er egentlig lidt spændt på hvordan det foregår, så jeg må ud med kameraet når manden kommer. En af pigernes hesteveninder er kommet for at være med, hesten skal holdes - og jeg er nok ikke lige den der skal holde et føl, der med stor sandsynlighed ikke er helt samarbejdsvillig - det set i lyset af forleden hvor den blev vaccineret af dyrlægen - det var et cirkus! - det er som om at nogle dyr kan lugte dyrlægen allerede når de kører ind ad indkørslen - føllet og Malenes hest kan. Føllets mor "elsker" dyrlæger og er den mest rolige og afbalancerede hest i disse situationer til stor forundring for dyrlægen hver gang!.
Jeg får dog strikket lidt alligevel - et par håndledsvarmere er jeg igang med i skyggestrik og Parasollen er jeg begyndt med indtagninger, så går det da lidt hurgtigere med den - det har trukket tænder ud at strikke "lige op"

1 kommentar:

Jane sagde ...

GISP! Julekort har jeg glemt alt om. Jeg må se at komme i gang.
Godt man ikke er en hest og skal brændemærkes! Jeg kan nu godt forstå den er lidt urolig når dyrlægen kommer.