tirsdag, december 04, 2007

Tivoli og Sommerfuglen...

Woodland blev færdig forleden - og som det ses var der kun lige 3 cm garn tilbage af mit Kauni-nøgle. Vasket og blokket er det og det måler 20x152 cm. og er virkelig lækkert og et hit.




Et par fridage er blevet omsat til en tur i Tivoli sammen med mine drenge - der var mange sjove og flotte ting at se - bl.a. dette hjertetræ.







Her er drengene foran det smukke juletræ i den lille sø (ved ikke lige hvad den hedder..)



Her er de i nisseland i en iglo - en meget flot udstilling med levende nisser!


Her er min kusines lille skønne Emil på 14 dage, som jeg også lige skulle hilse på. Babyjakken blev ikke færdig - der er en fejl-40 i forbindelse med strikningen - som jeg må rette til... men skøn er han da....




Videre ind på Strøget hvor der blev kigget vinduer og lidt efter kom disse gutter lige forbi. En flot oplevelse for drengene...






Turen endte her.....jeg måtte altså lige forbi butikken så mange snakker om - og jeg blev ikke skuffet - hvor var der meget spændende og lækkert garn som der blev gramset på i laaannnggg tid - så længe at drengene, der sammen med min onkel blev udenfor og kiggede på springvand havde set hvad de skulle se... men der var også opskrifter - her så jeg bl.a. spøgelsestrøjen som jeg på et tidspkt. skal have lavet.... men det blev kun til 2 ngl. Alpakka fra du store alpakka" som der skal strikkes ammeindlæg af.
Jeg havde min lækre fimre-tørklæde på strikket i Noro-garn, den blev kommenteret af en af personalet, så hun fik lige hintet til hvordan man nu strikker sådan et.... Det er nu ikke sidste gang jeg kommer forbi der, hvis jeg kommer til Kbh....

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

rigtig fin tur I har haft, kan jeg se. og den butik, suk, jeg eelsker at nusse rundt derinde.
kh.fra Island
Frida

Jane sagde ...

Hvor er det skønt at høre I har haft en hyggelig tur.