mandag, april 27, 2009

Strik og Noget af en weekend....

Så blev Dock Soup II færdig - dog i en str. 6 mdr - garnforbrug 172 g i dobbelt garn. 1 tråd NZ lammeuld 60 g og 1 tråd uldgarn (Vito?) jeg har fået. strikket på p. 5... mangler kun lynlås-monteringen
Fredag og lørdagen blev tilbragt her - drengene havde en ven med hver - og vi var sent hjemme begge dage. Der var ikke nær de mennesker som vi egentlig havde forventet til åbningen, men omvendt var det så rart at der var god mulighed for at smutte rundt i centret....
Der er gjort rigtig meget ud af centret, og man kan sagtens få en god tur rundt og kigge inden man evt. vælge at drikke en kop kaffe ell spise på en af de mange restauranter der er....

Her et kig fra en af balkon'erne.... Der er skumringsbelysning i centret, så den varme skønne sol der var både fre- og lørdag så vi ikke så meget til. (klik på billedet)
Jeg var dog ikke i centret hele lørdagen, jeg var i huset og nød at være alene - med mit strikketøj på terassen og lidt kaffe... Jeg havde lavet lækker aftensmad til os, og efterflg. så det sådan ud:

Et par stykker ville ikke helt indrømme det, men de var rigtig meget trætte....Søndagen var vi til konfirmation i familien.... næste år er vores tur...
Så idag mandag har jeg slappet af - med vaskemaskinen kørende og tøjet der tørrede i løbet af no-time på tørresnoren - og symaskinen der snurrede og jeg fik lavet strikketøjsposer med foer i....af noget af det stof jeg købte i Vissenbjerg...
Imorgen er der også fridag, men den er som sædvanlig booked....

Kom også til at melde mig til Strik-In hos Lise den 17. maj, så nu er togbilletten bestilt - det bliver hyggeligt....

Ingen kommentarer: