torsdag, juni 04, 2009

Et ups-køb...

som jeg bare måtte eje... det var slet ikke meningen(?????) hm hm... Zauberball findes mange steder, og jeg fandt et sted hvor det var til meget rimelig pris... garnet er tyndt, men skønne farver. Så noget færdigstrik - babyjakke - hos Lise til Strik-In, som var virkelig flot.
Men det er altså hulens svært at tage billeder af rødt - farverne bliver ikke gengivet nøjagtigt - men det er tæt på.
Det er tiltænkt et tørklæde strikket fra spids til spids - altså tv-strik...Løbelængden er ca 420m pr 100g...
Radiate holder lige stand-by pause indtil næste uge, hvor jeg har flere sammenhængende fridage, så der bør jeg få tid til matematikken...

9 kommentarer:

nynne sagde ...

Jeg kan godt forstå du kom til at købe det garn - det er da bare fr smukt

Jane sagde ...

Der er kun én ting at sige....LÆKKERT!
Wauv for en flot farve.

Lene Sophie sagde ...

Det garn købte jeg også lige et nøgle af da jeg var i Odense. Ved endnu ikke hvad det skal bruges til. Men jeg måtte bare eje et...

IF Stjernen sagde ...

Jeg er ved at strikke en babykjole i den farve og den er bare så flot! Og garnet er lækkert!

Strikker også på et sjal i den farve der hedder schokocreme - den er lige til at spise ;-)

Kludemutter sagde ...

NØJ, det er flot.
Sikke farver ;)
Yt.

Anette sagde ...

Øhhhh garn magen til dit har jeg lige netop i dag købt hos Woll sucht i Flensborg.....
Og en masse andet ;o) Jeg trængte!

Hygge-Strik sagde ...

Det kan jeg godt forstå, at du kom til, det er noget vildt lækkert garn. Jeg kender det godt, det med "jeg kom til" :-))

Gitte sagde ...

Kan godt forstå at du måtte eje. Det er så smukt!

Lisbeth sagde ...

uh sådan noget kunne "jeg"aldrig finde på.PUDSER lige glorien.
Det garn er bare dejlig
knus lisbeth