tirsdag, juni 02, 2009

Lidt fra luften...

Søndag aften var der helt vindstille - ihvertfald på jorden - og i luften var det en fantastisk tur vi havde. Vi nåede langt omkring - forbi Jelling hen over festivalpladsen... den slørede plet på billedet er "fejl" på flyets vindue....
(klik på billedet for at få det større - og har så lige fundet ud af at blogger ikke vil åbne så billedet kan vises større...hm hm..) videre til Aale og til Nim tilbage via Hedensted over Vejle Fjord og mod vest over Egtved Skov
her fruen selv med sønnike storsmilende - han håber nemlig at kunne erhverve et certifikat engang....
Et lidt rystet billede efter landingen - men sjov detalje med spejlet....som jeg først så senere...
Vi var noget højt oppe, så det var ingen sag at få billede af hele matriklen her....
(ja, jeg var ikke lige venner med de lige linier...)
en tur på 1 time og 10 min.... Jeg havde nu ikke behøvet at nuppe en køresygetbl, for det var som at glide let og elegant i luften...
Der blev taget rigtig mange billeder.... det der var mest øv, var at vinduet i den side jeg sad ikke kunne åbnes, så billederne er noget slørede. Desværre...

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Skønt at se det hele sådan lidt fra oven af.
Landingsbanen i Sindal er 1,2 km lang så mon ikke Ivaneseren kan lande der ;-)

Kludemutter sagde ...

Det kræver virkelige øvelse at tage billeder fra luften.

Hygge-Strik sagde ...

Det ser meget flot ud, jeg syntes du er modig, at du tør....flyve i sådan en lille flyver.