onsdag, juli 22, 2009

Så længe det går godt, er det ikke skidt...

Drengene har bare hygget sig gevaldigt i teltet - spiste aftesmad de selv havde varmet - ok, lavet selv - altså hældt ud af de røde dåser fra Beauvais.... og de nød det..
Igår opholdt de sig der hele dagen - vi havde besøg, og drengene hyggede sig ved bålet, som blev holdt vedlige... snobrødsdej blev bagt og aftensmaden var igen fra en rød dåse...
- men ved 20-tiden gik det galt - ved et uheld kom hunden, som de havde inde i teltet, til at bide mindstemanden i hånden, så vi vendte en tur om skadestuen i aftes... så nu er hånden bundet ind (det ville han ha') og en penicillinkur startet... så efter et bad fik drengene "lov" at sove i deres egne senge...de var bare beskidte.... men i aften vil de vist sove der igen...

4 kommentarer:

Merete sagde ...

Det lyder som om dine drenge hygge sig. Lidt surt med et hundebid, midt i det hele. Men det lyder som om, det ikke gør så meget
Merete

marianne sagde ...

Lyder ellers rigtig hyggeligt, men stoppede brat. Ikke så godt. Håber hans hånd snart er ok igen:)

Helle : sagde ...

Tak for din hilsen på min blog, jeg har lige kigget lidt rundt på din og sikke mange dejlige ting du har lavet. Den sidste trøje er godt nok flot, jeg kan forstå at du selv har lavet mønsteret - du er da bare god !!!

Jeg hægter mig lige på din blog !

Annette sagde ...

Heldigvis er hånden i bedring - drengens version af historien er mere voldsom end den reelle "skade" - men han vil dog gerne have "sympati-forbinding" på, så det får han...*G*