lørdag, oktober 10, 2009

Hvor er det irriterende....

at have set noget og så ikke eje det????
- Kender du det? - det sker altså her...engangimellem...og det bliver ved med at spøge, den opskrift, model eller det lækre garn, der er set....
I Svendborg var vi forbi denne lille skønne strikkebutik.... herinde hang der en meget flot kort kjole med rundt bærestykke.
Der blev snakket frem og tilbage om kjolen - skal/skal ikke. Hjemme igen blev kjolen altså ved med at spøge... så nu ejer jeg den - incl garn.... Den kommer på pindende engang her i ferien - måske allerede imorgen...det virker som hurtigstrik - p. 8 og dobb. tråd...
Jeg har ikke ferie i weekenden og i den kommende uge, men har dog en ekstra fridag imorgen søndag, hvor turen går til Vadehavet - hvor vi skal se Sort Sol - det er ihvertfald tanken.Og derfor skrælles pærer, der er hentet i haven, de skal "omsættes" til en lækker pærekage, som skal medbringes i vores kaffekurv imorgen.

- Ahm hm - kom forresten til at se at i min pose fra strikkefestivallen havde sneget sig tre ngl hvid lækker blødt alpakka... Det ene nøgle er smuttet nordpå til en, der ikke kom med iår.

10 kommentarer:

Tineke sagde ...

Uha, den er fin. Den glæder jeg mig se her over pindene, men måske når jeg ikke engang det, hvis den er SÅ hurtig at strikke :)

Merete sagde ...

Hvor er den kjole/tunika dog bare sød. Kan godt forstå at du er faldet for den.
Merete

Nette sagde ...

Den ser spændende ud. glæder mig til at se strikket.

IF Stjernen sagde ...

Den ser rigtig lækker ud - glæder mig til at se den færdig.

Jane sagde ...

Neej hvor er den flot. Er det til dig selv eller til en af pigerne?

Du kan tro jeg passer godt på garnet heroppe nordpå :-)
Det blir nusset lidt indimellem, men ikke for meget, det skulle jo nødigt slides op inden der bliver strikket af det ;-)

Hygge-Strik sagde ...

Ja....den var flot den kjole, godt at Strikkefeen havde fået garn hjem til den.

Helle : sagde ...

Ja det er godt nok en sød model du har fundet der.

Rigtig god tur, håber vejret er med jer !

Annette sagde ...

Ja, egentlig til migselv er kjolen tænkt... men det er da muligt at pigerne også skal tiltænkes...
er startet på den, det går strygende...

Janne sagde ...

Den ser da fin ud og med den pindestørrelsen kan man da se hvorlangt man kommer.

Fynpige sagde ...

Hejsa, overvejer også den model fra Strikkefeen i svendborg, men hvor meget garn og ca. pris for at man får sådan en sød tunika ??