søndag, december 20, 2009

Første julepakke

kom til mig fredag fra veninden på Island...
Åh hvor skønt... indeholdende servietter matchende tændstikæsker samt lidt islandsk lakrids - og ikke mindst en ny strikkebog fra Istex...ih hvor er der mange spændende modeller i den... jeg har nogle i tankerne...og lidt garn på lager er der sørme også.
Det varer ikke længe så skal jeg på job...drengene er ude i sneen, hvor er de glade. De kommer ind efter flere timer og har æblerøde kinder, snakker og griner - fortæller om turene på kælkene, sneboldkampene og hvad de nu ellers har fundet på...
Flere kolleger har været forhindret at komme på job, men jeg har ikke haft transportproblemer, trods vejen er snoet, bakket og på anden vis udsat - men ikke nok til at jeg ikke har kunnet komme frem. Idag og to arbejdsdage mere, så er der juleferie...og strikkefri.. jeg trænger til at røre pindene - har ikke haft tid de sidste par dage.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Glædelig jul
mvh Anita