tirsdag, december 08, 2009

Næsten tilbage

ved udgangspunktet på min sorte cardigan - jeg sad i svømmehallen x 2 igår a hhv 1 og 1½ time - det gav nogle omgange. Men i løbet af dagen jeg nåede også at udskifte foeret i min røde postfrakke som havde behov - sammen med foeret blev der sat thinsulate i, så nu skulle den gerne kunne holde mig mere varm end tidl., men den er nu også blevet noget tungere/tykkere af det...
Huset skal om lidt overraskes med en tur med støvsugeren, og ovnen skal arbejde lidt for føden, der kommer i eftermiddag kunder til ponyen.
Ja, der er ikke kommet noget ud af alle de besøg der er gjort mht at købe hest - enten har de ikke kunnet det som ejerne sagde eller så har der været fejl i røngten (spat,mus etc) eller andre staldfejl så som væver/krybbebidder - så pigen venter... Ponykiggerne idag håber vi på at de falder for ponyen, der er nemlig kontant afregning - ingen hest i bytte - så er det nemlig også lettere at handle om hest... Men lad os vente at se...

2 kommentarer:

Helle : sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Helle : sagde ...

Krydser finger for jer !