tirsdag, marts 30, 2010

Fødselsdagsgruppe 7....

Tusind tak for de dejlige pakker, der kom til min fødselsdag i fredags...
Øverste billede er gaven fra Rikke - lækkert garn og velduftende/smagende the...
Her er pakken fra Lene Sophie... med flere dejlige ting i.... det røde stof, blev udsat for et sandt raid fra min mors side, hun har efterlyst netop dette stof til noget bestemt patchwork... nå nu er gode råd jo dyre.... he he.. men smukt er begge stoffer, og der er allrede planer...
Her er pakker fra både Lone og Nettie... som er fyldt med lækker the, rundpind, og lækkert garn - garnvalget og farverne er lige som ønsket...og jeg har planer med garnerne... Forrest ligger overraskelsespakken fra Jane.. en fed farve - meget flottere i virkeligheden end her på fotoet...

tusind tak til min fødselsdagsgruppe for de dejlige bløde gaver med tilbehør... det er lige i øjet...
- lige en sjov note til garnet: både Nettie og Lene Sophie havde købt samme farve garn - altså farvekode - men parti-nr er ikke ens, så farven er en tone anderledes. - heraf kan så drages, at det er vigtigt med samme numre...

1 kommentar:

Jane sagde ...

For sulen da nogen skønne gaver du har fået. Det røde stof er vildt flot, så jeg forstår sandelig godt din mor :-)