torsdag, december 23, 2010

Dagen før dagen...

og jeg er efter en noget hektisk dag igår - meget godt med, i forberedelserne til juleaften. Rødkålen skal koges, juletræet pyntes og andre småting skal klargøres, da jeg skal i dagvagt imorgen...
Enkelte julegaver mangler indpakning men det er i småtingsafdelingen...
Men i aftes da jeg havde fået lavet en gang "bounty-slik" fik jeg strikket en hel del omgange på S&P.... ih hvor det går... lige om lidt skal jeg dele til ærmer, og så går det virkelig derudaf...
Opskriften på Bounty-slik kommer lige her...:
250g flormelis, 250g kokosmel, 60g smør og 1 past. æggehvide - røres sammen (røremaskine en fordel) - og formes til små aflange brød. Står køligt en times tid. Overtrækkes med rigeligt chokolade....

4 kommentarer:

Frujensensunikum sagde ...

Mums.....savle savle hvor ser det godt ud !!!

Rigtig glædelig jul til dig og din familie.

Pia sagde ...

Uha det lyder lækkert .....det går da fremad med strikkeriet kan jeg se..dejligt. Glædelig jul til jer :-O))

Knus

Hygge-Strik sagde ...

Flotte farver sammen og det der konfekt ser også tiltalende ud.

FruSøglimt sagde ...

Skønne farver på din nye salt og peber. Det er dejlig strikketøj at sidde med, hvis man også skal følge med i en enkelt film. hi hi
Har lige strikket min nr. 2 færdig, i lavendelblå/lilla farver.
Håber armen holder sig i god stand. Strikketøjet kan være svært at undvære.