torsdag, december 16, 2010

Det nærmer sig

jeg er ved at være godt igang med de sidste juleforberedelser, det har holdt hårdt, men jeg er ovenvande igen...
Igår blev den farserede kalkun hentet hos slagteren - en rigtig skøn slagterbutik, med alverdens fristelser... Min mand fik julegave med hjem fra sit arbejde igår, og  den indeholdt bl.a. flere lækkerier fra samme slagter.. Det kan anbefales at besøge butikken...

Der bliver ingen strikkede julegaver til familien iår, desværre, jeg vil ikke presse migselv til at blive færdig med noget som helst... hvis de vil ha strik, så må de have tålmodighed...sådan!
Jeg er startet langsomt op igen og tager et par omgange eller tre i løbet af dagen. Jeg er startet på en Salt&Peber igen... den jeg strikkede i foråret bruger jeg næsten hele tiden,  så jeg har vist brug for en til at skifte med...

2 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Hvor er det godt, at du er kommet i gang igen. Husk at være god ved dig selv og del ud af opgaverne :-)

Lin sagde ...

Heldigt at du er ved at vaere over det vaerste. Jeg er knapt nok begyndt hihi. Ja nu er du ordentlig ved dig selv med det strikkeri ikk??? Kun et par pinde ad gangen.