lørdag, marts 19, 2011

Det lysner....

hver morgen er blevet mere lyst de sidste 14 dage - hvor er det skønt.... Det løfter ihvertfald humøret...
Trætheden har dog idag været at mærke - teenagerknægten holdt fest i aftes - og vi daffede i seng kl. 3 med forventning om at de unge overnattende mennesker skulle vækkes ved 8.30/9-tiden - men 7.30 var de klar til rundstykkerne...- og de sov ikke lige så længe som os...
Så et powernap vil ikke være af vejen...
Men de lyse tider giver også kuller i strikkepindene (utroligt,ikk) - der er mange spændende projekter i tankerne til foråret og sommeren... IK kom forleden - denne gang var der ikke lige så meget der sagde wow... men så er det jo godt man har både Ravelry og gamle IK-blade - En af svigersønnerne blev noget forelsket i Cobblestone-sweateren, så nu er der i samråd med den unge mand fundet en skøn farve som er på vej herfra...
Men inden jeg får gang i noget andet - så skal jeg lige ha et tørklæde færdigt... det trækker desværre lidt tænder ud, for pindene er 3mm og garnet tyndt - synes lige det går lidt forlangsomt..
I den kommende uge er der jo messe i Middelfart - og fredagen skal bruges der i godt selskab....desværre ikke i weekenden da den er arbejdsramt...

3 kommentarer:

Hygge-Strik sagde ...

Du er også godt selvskab for mig *knus*

Lin sagde ...

Ja tag du dig endelig en "morfar" paa sofaen. Rigtig god hyggetur med Bebiane.

Emmy sagde ...

Ja, vi er mange der hilser foråret og den lyse tid velkommen.

Det er en flot trøje du skal til at strikke til din svigersøn, den glæder jeg mig til at se :)