mandag, marts 28, 2011

...så var der lige en lille messe....

jeg kom forbi i fredags sammen med Inge og min mor...Uha der var mange spændende ting og sager at kigge på - og ikke mindst at hilse på andre fiberinteresserede kvinder... det var dejligt med gensyn hos Geilsk, Rønberg, Rasmilla, Uldgaarden, Garniture og mange flere...
Der blev indkøbt mange dejlige ting..... et Skulderblad fra Geilsk i en skøn meget mørk bordeaux/lilla - og ikke mindst noget stof til strikkeposer...... med motiver som strikkende får, garnnøgler m.m samt HappyNurses...så her bliver snart strikkeposer på "kanalen" igen... Stof og mønster til en lækker tunika, 2 ngl strømpegarn og to ngl Kaunigarn fra Tante Grøn.... Strikkebogen The Shetland Trader købte jeg hos Rasmilla - den ser rigtig spændende ud...


 og så var der på en stand strikket en model op fra Drops hæftet 128 - model 35 - den ser rigtig sød ud... måske til en af mine piger...
Hjemme igen fra messen var hovedet fuld at dejlig inspiration og hyggelige snakke med webstrikkere og andre strikkere, som jeg mødte på min vej...
Det var en dejlig dag - tak for selskab til Inge og min mor....

Ingen kommentarer: