lørdag, december 02, 2017

Ups...og igen ups

- for pludselig er det december og jeg har ikke blogget....
På opfordring efter et indlæg på FB i Webstrikkerne hvor der blev skrevet om, at mange blogge ligger i dvale... og at mange egentlig savner at blogge.
Nå men siden foråret har jeg strikket lidt og ingenting men kun småting.
En del ufoer ladede livet i foråret - blev færdige for visse andre blev hyllet op...
En sommerbluse af Annette D blev færdig, lækkert garn bomuld/silke men faconen ikke lige i skabet til mig....
Der er strikket et par HitchHikere af Martina Behm, lette og dejlige tørklæder.
Nu strikker jeg på et Bella tæppe til et kommende barnebarn...og så er der jo dukket en mængde ufoer op trods jeg fik has på en stor mængde i foråret. Hele 10 blev der klaret. Nu er der katme dukket yderligere 10 op...aaannnnner ikke hvor de kommer fra🙈

Nå nu kom jeg da igang igen med et indlæg... 


2 kommentarer:

Fríða sagde ...

dejligt at du skriver igen, og produktiviteten fejler ikke noget kan jeg se.
kh.fra Island
Frida

Jane Birke Nielsen sagde ...

Ja det er da underligt hvor alle de UFO´er kommer fra ;)