torsdag, januar 25, 2007

Fødselsdag - her og på Island

Idag har vor yngste søn fødselsdag - 8 år bliver han - selvom han de sidste 14 dage hårdnakket har påstået at han bliver 9......men ved en snak igår, accepterede han at blive 8....*G*
Når skoledagen er slut - så kommer her en flok drenge - 12 stk - til fødselsdag. Jeg har nu pølsehorn i ovnen, og Kenwooden kører med dej til vandbakkelses-kagemand, så jeg kan lige nå at skrive et par ord...

Jeg lovede forleden at vise billeder af den gave jeg har sendt til Island - til hende jeg boede hos i 4 uger i forbindelse med at jeg var i praktik - det er en fødselsdagsløber (eller en løber der kan ligge på bordet ved alle lejligheder) som min mor har syet i patchwork - hun var noget skeptisk, men det færdige resultat er blevet godt må hun indrømme... nu må vi bare håbe at Maria bliver glad for den.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Tillykke med sønnen. Og løberen er vel nok flot.
Kh Jane