tirsdag, januar 02, 2007

Hold da op hvor det går - jeg har vist fundet ud af fidusen - med alle de småting der kan laves her på siden...jeg har fået sat nogle tickers ind nederst på siden... det var nu legende let - men jeg savnede nogle tickers med garnnøgler på....det er da muligt de er der, men jeg fandt dem ikke....

Pigerne er lige taget med bussen for at få ombyttet deres mobil-tlf - de har haft dem i et halvt år og så bytter de til nyt... ikke alle tlf. de har byttet sig til har været lige gode... de sidste har været noget skrammel....min mobil er et gammelt arvestykke og er nu ved at gå i spagat....den løber tør for strøm i løbet af en dag til to....æv hvilket ikke er fikst når jeg skal bruge den...jeg er måske heller ikke den der altid får den lagt til opladning hm hm... det er dag også ret træls at tale i tlf. og den så går død pga mgl strøm... hvilket sker for mig ret tit...
Var i Give i formiddag og indløse mit gavekort til Madame, en garn- og lingeributik. Der var meget at kigge på og vælge iblandt - men jeg valgte 2ngl Hjertegarn 80års jub. strømpegarn og 2 ngl. Fritidsgarn.
Vores 2nd bil blev ved besøget i Give godkendt i omsyn....så nu kan vi køre to år mere....uden at skulle tænke på anden bil... Den er en gammel svend, men kører og der er varme i.....og heldigvis forhjulstrukket og tung - så som sne-kampvogn ganske effektiv... (nu mangler vi bare sneen...)
Har en gigantisk hovedpine idag, så jeg skal vist ud på en gåtur - og sammenkoblet med div. ambitioner om vægtreduktion så er det en ganske fin ide. - nej og Panodil er ikke nok..

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hold da op Annette, du er da vist blevet en rigtig blog-nørd, med links og ticker. Flot ser det ud.
Måske jeg skulle lave en ticker til mit vægttab osse.
kh Jane