onsdag, januar 31, 2007

Hvad sker der når man taler i telefon......

som altid et eller andet går galt - eller børnene laver ballade, slås eller på anden måde prøve at tiltrække dem opmærksomheden - men igår var det bare lige opvaskemaskinen, der knitrede sådan lidt underligt og da min mand - hidkaldt - kom til, så et lille blåt blink og et knald, så var den opvasker død.....så nu er der indkøbt en manuelopvaskemaskine for 19.95 i brugsen!!!! Sikke hyggeligt det bliver når vi nu skal til at vaske op i fællesskab!!!
Men min mand er nu hurtig - så han sagde i morges på vej ud af døren "....kan du ikke lige ringe til....og høre på pris på en ny....." så der kommer nok et nyt ind ad døren i løbet af nogle dage...hvis prisen er rigtig.
Har lige haft besøg af Lind-manden hvor jeg altid køber div. hus.holdn.artikler - vældig let og varerne leveres til døren om et par dage....så ham ser jeg igen om 3 mdr.
Jeg strikker på livet løs - hj.futterne bliver færdige i aften og skal så valkes - sommerfuglesjalet er også godt i vej.....
Sidst i feb. skal jeg til Kbh. på strøg-tur - min mand skal til møde i Kastrup, så jeg får lift med til staden og når han så er færdig med mødet, har jeg sikkert nået at besøge de få butikker jeg har i tankerne - heriblandt Sommerfuglen....

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Neej hvor hyggeligt, jeg elsker at vaske op i hånden og jeg hader at tømme opvaskemaskine.
Kh Jane