lørdag, februar 03, 2007

Hvor meget der nås...

på de forskellige blogs i "blogland" - jeg har tænkt en del over, at det kan stresse utrolig meget at læse alle disse skønne blogs, hvor den ene efter den anden får et eller andet spændende strik færdigt - mens man ofte føler at man ikke selv kommer nogle vegne.... Tænker man sig så om endnu engang, ja så er det der stresser een, alle disse sider man læser på een gang....om alt det der bliver strikket.... I begyndelsen lod jeg mig rive med af dette stress, men efterhånden har jeg gjort op med mig selv, at jeg når det jeg når - og strikker det jeg føler mig inspireret af - når jeg har tid! Jeg skriver op i min lommebog, hvis der er bestemte opskr. jeg kan finde på nettet, som jeg så kan vende tilbage til. Jeg følger med på Webstriks forum - og finder at der er enorm inspiration - men også megen hjælp til problemer med evt. strikkeopgaver.
Jeg fik igår købt en gave til min NHV5 (Nordisk Hemmelig Ven)- et projekt jeg har meldt mig til - hun skal have noget skønt garn(synes jeg selv) jeg har købt hos Butik Unik i Randbøldal - nej der er desværre ingen hj.side eller blog dertil - men Butik Unik har mange lææækkkre garner og kvaliteter til en meget overkommelig pris - og service! Men det er nu et besøg værd - hvis familien alligevel skal ned forbi her som ligger 200 m fra Butik Unik....
Interweave Knits-bladet har jeg fået et eksemplar af nu, og er bestemt benovet over den kvalitet bladet viser af strik. Her er ihvertfald ideer nok til senere brug. Nu må jeg så bestemme mig til om jeg vil have et abonnement eller ej....
Mit sommerfuglesjal får lige to rapporter sommerfugle i disse aftener - så jeg er nok snart færdig med det også - men det tæller kun for omkr. 70 gr i garnlagernedbringelsen.... Det er fnuglet og meget lækkert når det er færdigt - jeg har lavet to eks. tidl - som begge er solgt/foræret væk....

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Annette
Jeg har det på samme måde og blir osse helt vildt stresset af alt det andre laver for samtidig blir man jo enormt inspireret og vil gerne lave det hele, men man må jo altså sige fra. Det synes jeg er svært og nogen gange føler jeg at jeg ligefrem må undskylde på min blog når jeg ikke rigtig føler jeg kan følge med. Det skal dælme være slut nu! Vi laver det vi laver og det må være godt nok. Og jeg synes da forøvrigt du er meget aktiv osse med alt muligt andet og det skal der jo osse være tid til. Livet er heldigvis andet end strik.
En stressfri hilsen fra Jane
Go søndag til dig og familien.

Annette sagde ...

Ja, livet er andet end strik - men det fylder meget i hverdagen....jo jeg laver meget andet håndarbejde også - har i perioder sy-flip og det er bestemt ligeså vanedannende som at strikke....Men jeg syntes lige at jeg fik nok....og havde brug for at få det ud...