mandag, juli 09, 2007

En mandag

hvor drengene leger så dejligt sammen - for den første uge skulle de vist have slebet hjørne og andre skarpe kanter, hvor de næsten ikke kunne tåle at se hinanden, hvor de idag kører på crosser (yngste) og knallert(en PuchMaxi E50- med pedaler og mindst 28år gl.)! yngste mand har lige lært at styre, koble ud, skifte gear og det går bare fint. Hele formiddagen idag har de kørt, kørt og kørt.....og brugt en masse benzin.....men moret sig dejligt - og naturligvis med styrthjælm!

Jeg har vasket, hængt udenfor og lagt sammen......igen vasketøj - men samtidig forsøgt at indhente det forsømte på Hippiekluden - og bagt franskbrød og boller - samtidig har jeg så fundet et mønster til når det bliver min tur ( og lavet strikkeprøve! uha uha)......solen har skinnet hele dagen - dejligt, så er der måske håb forude med sommer.

Min anden Snowdrop er også i begynderstadiet - jeg laver den i en flot rosa - men prøver så denne gang at holde mig til opskriften mht pindestr. tror ikke at jeg denne gang skal bruge p.8 men måske højest p.6½. ......

Om lidt er der kaffe og boller med blommemarmelade på terassen! Gemalen er snart på vej hjem......Aftensmaden simrer på komfuret - vi skal spise tidligt, for vi skal lige nå et smut i Legoland fra kl. 17.30.....

1 kommentar:

Tina Olsen sagde ...

Hvor det bare lyder til i hygger jer - skønt.. håber legoland var godt;-))