fredag, juli 06, 2007

Pyramiden er helt færdig...











men den er blevet lige som jeg gerne vil have den....

Den var jo lidt større end stor - så jeg lukkede øjnene og smed den i vaskemaskinen på uldprogram med temp. under 30grader - jeg lukkede også øjnene da jeg tog den ud!! Den var krympet! - men lidt hiv, sving, og træk, så kom den i facon - og den passer helt perfekt! Den er blevet fin tæt i garnet og er helt perfekt til det sommerlige vejr vi har pt., med en strop-top under....

Jeg er igang med hippie-kluden, men er lidt bagefter med de forskellige mønstre - men satser på at jeg få nogle af dem færdige i den kommende weekend....
Vi skal lørdag til en kombineret 50års fødselsdag/studentergilde/praktikplads-heldig og eftergilde v konfirmand..... de unge mennesker får et gavekort til StereoStudio og fødselaren får en mulepose som jeg skal have syet...og noget andet spændende som jeg skal have købt i formiddag....

Føllet vokser bare godt til - og er en fornøjelse at kigge på - den er meget nysgerrig og kommer gerne for at blive klappet. Børnene er meget begejstrede for den, synes den er åh-så blød....

3 kommentarer:

Brogaard sagde ...

Hejsa.
Ej hvor er den altså bare blevet flot. Glæder mig til at se den live, håber det bliver snart ;o)

Jane sagde ...

Den er da blevet rigtig flot. Kan godt forstå du var lidt nervøs for hvordan den ville se ud efter en tur i maskinen, men heldigvis endte det jo godt.
Kh Jane

Laila: sagde ...

Hej Annette

Jamen, mä vi ikke se den pä.

Pleeeaaase! For flot er den blevet...

Laila