fredag, marts 28, 2008

Tusind tak...

til familien for disse gaver herover. Gavekortet skal jeg have fundet et tidspkt for til anvendelsen...
Jeg er med i fødseldagsgruppe 7 i Webstrik og her over er gaven fra Rikke i Nødebo, 4 ngl. lækker Arwetta, lige den farve jeg havde planer om at skulle have fat i - og så lige lidt af favoritchokoladen(som nok ikke burde spises, men som smager!) Tak Rikke.
Den anden gave der kom med posten var fra Lone i Fredericia, 2 ngl. lækker NZ-lammeuld i en dejlig blå-lilla farve i et jeans-etui, som er foret, og kan bruges til mange småting - selvflg. relateret til strik - samt en dejlig bog med masser af inspiration til syning af små u-undværligheder i dagligdagen. - og det er ramt rigtig plet, da jeg også syr en del... Tak Lone.
Jeg er strikker på SuperKarla men har haft en blokering (kan ikke tælle pinde - tag nu brillerne på!) men er videre efter at have fået hjælp. Skal til firkant nr 4 nu. Jeg har ikke turbo på lige p.t da der som sædvanligt er hindringer i vejen...(vasketøj og alle de der ting....)
Søndag skal vi have familietam-tam - fødselsdag - Daniel fylder 12 den 2.4, så det fejres der. Så der skal fremstilles boller, kage m.m. samt ryddes op efter orkanen der har været i "stalden" hvor jeg havde strik-in - nej, damerne rodede ikke, men orkanen kom bagefter. Der må have været nogen der har glemt at lukke dørene efter sig... Jeg fatter ikke hvordan det kan rode af ingenting! - men det er vel problemet når man har for megen plads at det nemt kommer til at rode....

2 kommentarer:

Jane sagde ...

Vidunderlige gaver du har fået.
Jeg er dybt misundelig på dit nye arwetta garn. Det er vidundeligt blødt og rigtig rigtig lækkert.

nettie sagde ...

Arj, hvor pinligt. UNDSKYLD!!!
Jeg er jo osse med i gruppe 7, men har slet ikke tænkt på at du har fødselsdag nu...........
Iler med en forsinket lykønskning og vil i morgen ile ud og købe noget spændende til dig, så det ka' blive sendt til dig ASAP
kh
nettie
Padborg