mandag, juni 02, 2008

En ny uge igen...

efter en super weekend - nåede alle de ting jeg skulle fredag, fødselsdagene lørdag blev også passet, søndag aften var jeg på festivallen - hørte Gnags og Bryan Adams....begge dele supert...
Sønnike er sendt til Samsø i en uge, to piger sover endnu og mindstemanden i skole...
Min arm er en sjov størrelse, for jeg mærkede overhovedet ikke til at jeg har ondt i den fredag. Lørdag lavede jeg intet der på nogen måde kunne belaste -gæst til fødselsdage - og hvad havde jeg søndag: ondt i armen! og det samme her til morgen. Det er faktisk værst hvis jeg ikke har brugt armen! Så er det vist godt at jeg tager på arbejde imorgen!
mht strik så har jeg prøvet til et par gange 5 min. og det går fint. Så jeg vil starte meget meget langsomt op...
Nå men dagen idag skal bruges udenfor....

Ingen kommentarer: