mandag, juni 16, 2008

Træt...

som et alderdomshjem...sådan føler jeg at jeg har det.... Var på kursus her med kollegerne i sidste uge...puha, hvor vi hyggede = sent iseng og for tidligt op...og så arbejdet siden...årsagen er nok mere at jeg ikke har fået sovet nok.
Køkkenet på arbejdet er nok ikke tilfreds med mig, jeg købte fredag nye kartofler ved landevejsboden og de blev kogt og serveret med smørsovs og persille - og spist med velbehag! En af damerne, som ellers har fine bordmaner - hun snuppede næsten alle kartoflerne med fingrene! - men hvor var det da en fornøjelse at se glæden og humøret stige flere grader over så simpel en ting som nye kartofler - ja, sådan får vi andre det jo også med nye kartofler - men vore beboere får jo "multidøde vaccumpakkede" hele året!!!! Lørdag havde jeg kogt en portion til, men de skulle bruges til rugbrødsmadder - her gentog det sig igen....og alle spiste 1 stk brød mere end ellers! - Det må da være livskvalitet, når der så er en snaps til!
Strikkemæssigt - ha ha - ikke meget..... arbejdet gør hvad det kan for at bombe armen tilbage.... Jeg var dog hos Solveig - min lokale pusher - nu også medlem af Webstrik for at hente lidt forsyninger, der var lige et garn jeg skulle prøvestrikke lidt af. Garnet er ganske ok, og prisen bedre! - så det skal jeg ha´lavet noget af....

1 kommentar:

Hygge-Strik sagde ...

Ja, det er lige før, man længes efter efteråret, med de ekstravagter og bytten rundt i vagter, godt at der snart er sommerferie.
Knus fra Bebiane