mandag, december 29, 2008

Nogle gange....

er det en ommer!!! - Æv det var så lovende med disse kransekage ringe - massen artede sig helt fortræffeligt og der blev mange flotte ringe.... men så kom de i ovnen!!! - og se nu....

ved nærmere eftertanke ved jeg jo godt hvad der skete - for megen æggehvide...så kan hun lære det fruen her på matriklen.... men det smager fortræffeligt siger manden, der har jyllands største søde tand.... så hvis det får lov at være uden opsyn, så er der ikke mere onsdag aften...*G*

Dagen idag var også hvor mine kolleger fik beskeden - at jeg har sagt op og fundet andet job - pr. 1. feb....så der er kun 14 arbejdsdage tilbage...Jeg skal stadig arbejde i aftenvagt men nu med demente i en anden by... Det glæder jeg mig rigtig meget til...Der er flere ændringe i forhold til mit nuværende arbejde, men jeg tror på at de er gode - for mig... Jeg glæder mig ihvertfald til jobskiftet.

Egentlig havde jeg helt andre planer end andet job, men det må desværre vente til næste år af økonomiske årsager - men uddannelsesdrømmen er ikke syltet, bare udsat...

4 kommentarer:

nettie sagde ...

Stort tillykke med dit nye job.

Og rigtig godt nytår.

kh
nettie

Jane sagde ...

Endnu en gang tillykke med dit nye job. De har noget at glæde sig til, der hvor du skal arbejde :-)

Kransekagen, tja den ser da lidt sjov ud, men uhm den smager garanteret godt.

Anonym sagde ...

Tillykke med dit nye job. Sålænge man selv tror på det bliver en positiv forandring, så bliver det godt :-D

Kransekagen er godt nok ikke så pæn :-D men det er da altid noget at smagen er i top.

Pia sagde ...

Ja rigtig mange gange tillykke med dit nye job. Jeg ved ike om du har arbejdet med demente før, men hvis ikke...så glæd dig. Det er specielt på den gode måde, de er nogle rigtig dejlige mennesker.
Jeg arbejder selv om natten på et demens afsnit.