onsdag, marts 04, 2009

Hjemme igen...

men meget træt....tak for søde tanker og hilsner fra Jer alle...
Alt gik fint. Såret er pænt - bortset fra at jeg er lidt blå og gul....
Portør-ræs er jeg bare ikke til... blev frygtelig køresyg da portøren kørte mig til opr.stuen - og da jeg skulle tilbage var det det samme...
Men jeg fik strikket noget - startede på et Shetland Triangle i en-trådet Kauni på p. 4,5 og det duer, da jeg måtte vente lidt over 3 timer på at komme til....gad vide om det har været mit lod med ventetid...*G*

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Hvor er det godt at høre du er hjemme igen og har det godt.
Det er trælst med al den ventetid, men dejligt når tiden kunne bruges til noget fornuftigt.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Dejligt at høre, du er hjemme, og at det er vel overstået. Håber du snart er helt frisk igen.

KH Tina

Pia sagde ...

Godt det er vel overstået nu. Håber du snart er helt frisk igen.

Kh Pia