lørdag, marts 28, 2009

Tusind tak

for hilsner, tlf.opkald (fra kl. 7...), sms'er og breve til alle på min fødselsdag i torsdags....det varmer rigtig meget...Billedet herover viser noget af det jeg fik - dertil kom et godt tilskud til et længe ønsket kamera - og da skattefar har en sjat penge til mig, så er muligheden opstået... - desuden nogle smykker og andre dejlige ting...
Herover er der pakke fra Rikke i min fødselsdagsgruppe...med dejligt bomuldsgarn, så nu kan jeg komme igang med de påskeagtige hexagoner, som jeg har fundet ud af at lave...
Næste pakke som kom på dagen kom fra Lene Sophie indeholdt dette lækre, superbløde og mums uld/silkegarn i en meget flot mørkegrøn... dertil var der noget lækkert duftende the og en plade chokolade, som - hvor utroligt det end lyder - stadig findes her i huset... (musene - både store og små har ikke haft tid at lede...*G*)
Strikketøjet har ikke haft tid at blive rørt før end her i formiddag - så strømperne til efterskolebarnet bliver formodentlig færdige, så hun kan have dem mandag....

UPDATE: posten kom alligevel lørdag - men noget sent - og havde denne pakke med fra Lone - et lækkert ngl. Noro Sokkegarn i nogle skønne forårsfarver..hov...chokoladeæggene mangler, men de var gode..:-)

Lidt forsinket er der arriveret denne pakke fra Nettie indeholdende tre ngl. lækkert bomuldsgarn fra BC-garn... Tusind tak....

2 kommentarer:

nynne sagde ...

et forsinket tillykke

Hygge-Strik sagde ...

Alt for lækre gaver, er det ikke bare skønt at have fødselsdag?
Kram fra bebiane