lørdag, maj 30, 2009

Så er det festival-tid...

Og igen undtagelse... jeg er med...igen som hjælper. Igår skulle jeg have min vagt - som lå sent, men jeg nåede at se denne gut her. Det var en helt super koncert... Jeg forstår godt at man kan få forbigående tinitus - men ved koncerten her, var det ikke pga musikken men alle pigerne der skreg vildt højt, som grise der skulle slagtes....og så slem var han da bestemt ikke...*G* Mads Langer hedder han, og spiller bl.a. denne her sang... og denne samt denne her- jeg hørte ham første gang i radioen i marts md - på baggrund af at han havde spillet i Odense og siden har jeg været facineret af hans stemme og teksterne... Teltet var stopfyldt til randen...en super musikalsk oplevelse synes jeg.
Senere mens jeg var på "job" spillede DAD - de kan noget... og de spillede noget længere end de skulle... og publikum nød det... Om jeg komme afsted mere i weekenden vides ikke pt., den færdige oplevelseskurv og det nystrikkede sjal, skal gives bort idag og imorgen er der også booked. Men måske søndag aften ved midnattide suser jeg dertil igen - da spille ZZ Top....men kun måske....

1 kommentar:

Jane sagde ...

Ja Mads Langer er bestemt ikke det værste man kan høre. Der har garanteret været hyggeligt at være.
Håber dit smukke sjal blir taget godt imod i dag.