fredag, april 11, 2014

Et godt redskab...


Jeg fik gode gaver til min fødselsdag også penge, som jeg bl.a. har købt et elektrisk krydsnøgleapparart for.
Det er blevet indviet fuldstændigt her i formiddags...
-og den virker helt efter hensigten...
Ih, den er hurtig...
Garnet der er vundet op er dette lækre garn...i en skøn lilla/lyngfarvet nuance. Jeg har ikke kunnet ramme farven da jeg tog billedet...
Og jeg har lavet strikkeprøve - så nu er der gang i kjolen, fra tillægget i HV 33/13...med ændringer fra starten...8 masker mere -> en str større samt p 4...
- og det bedste er, at garnet er fra lager... Faktisk fra Strikkefestivallen i Hobro, da vi var på besøg hos Rosenlund Gårdbutik. 
Så nu er weekenden skudt godt igang med et spændende strikketøj, rund fødselsdag hos en veninde lørdag aften og besøg hos en af pigerne søndag....




6 kommentarer:

Uldbegavet sagde ...

Det er det lækreste garn man kan få og så holder det bare så flot i vask og brug. Jeg er spændt på at se hvad det er for en kjole du strikker.

Merete sagde ...

Hold da op en fed farve du har valgt til at strikke kjole af. Jeg er meget spændt på at se den færdig. Bliver den ensfarvet?

Merete sagde ...

Hold da op en fed farve du har valgt til at strikke kjole af. Jeg er meget spændt på at se den færdig. Bliver den ensfarvet?

Annette sagde ...

@merete - kjolen bliver stribet og kanterne, for at der er garn nok, bliver i en tæt matchede grå/antracit/lilla supersoft, der er på lager....

Lin sagde ...

Av det er jo en hel fabrik hihi. Sejt apparat og laekkert garn. Kjolen kender jeg ikke saa jeg venter spaendt paa at se den faerdig.

dqpage sagde ...

tillykke med fødselsdagen - sikken flot gave du fik ud af pengene.