tirsdag, oktober 10, 2006

Hyggestrik....og eksamensforberedelse....

Ja, jeg får lige strikket lidt hyggestrik, som ikke lige kræver det meste... men bare at få ro til at tankerne kan koncentrere sig om eksamen - her er det godt at sidde og forberede sig med et strikketøj i hænderne - og helst på rundpind.... jeg strikker peru-huer, som efterflg. valkes.... det er bare ren afslapning for sjælen... jeg tænker så mange gode tanker om min mundtlige fremlæggelse, så det er en hel fornøjelse... det er ihvertfald gået over al forventing idag - 2 gange 10-taller... yes!!! jeg stod foran læreren og bare snakkede løs som et vandfald......men ih hvor var det bare godt.. så er der tre eksamnier på torsdag det bliver noget af en sej omgang... især hvor det sidste fag ikke lige er mit gebet...

Ingen kommentarer: