lørdag, oktober 07, 2006

Tidlig lørdag morgen


og jeg kan ikke sove... har alt for mange tanker omkr. eksamen og det kommende projekt der skal skrives.... jeg har tænkt på emne men skal lige have nogle tanker vendt i hovedet om det...

Strikker på livet løs.... er igang med et skyggesjal med OldMill Kirsebærfarvet og Kauni-brun (ensfarvet) - det bliver så flot...men løber tør for garn, som jeg afventer men indtil da, så har UFO'erne da en chance... jeg har et sommerfuglesjal - mønster efter bogen Skønne Sjaler...der strikkes på, mønstret sidder bare i fingrene, og det er et dejligt garn jeg har valgt - 75mohair/25merino -let og lækkert. jeg har strikket to tidl. i dette garn, og de er brugt som gave og "bestillingsvare..."
Iaftes fik jeg en peru-hue færdig - ja det tog kun en aften - i Fritidsgarn, og den skal valkes en tur - det er en test-hue, skal lige se hvordan den arter sig efter valkningen...

Ingen kommentarer: