onsdag, november 22, 2006

Godt begyndt....

på mit nye job - uha, jeg har været træt de sidste par dage - og idag har jeg en fridag.... jeg har allerede haft de første overarbejdstimer - det sædvanlige med personalemangel - så for at få det hele til at glide, så bidrager man til dette. Det er så timer til afspadsering, men det er jo heller ikke dårligt, fridage er bestemt ikke af vejen...

Så i avisen igår, at Roger Waters - til ikke kendere - så er det ham fra Pink Floyd - Dark side of the Moon - kommer til Augustenborg -slotspark til 1.maj næste år - så fik jeg ellers ringet til min bror, så hvis han vil afsted så køber han også billet til mig. Da jeg i maj/juni var i Island spillede Roger Waters for næsten fulde huse - og jeg ærger mig stadig over jeg ikke købte billet.....det skulle have været en fantastisk koncert iflg. avisanmeldelserne (ikke fordi jeg kan læse islandsk, men af enkelte ord fra aviserne kunne jeg se det...)

Skal idag have gjort lidt rent = vasketøj i bunkevis og støvsuge m.m - og den ene af pigerne er "nedlagt" af influenza - hun bliver altid meget syg af det, og ligner bare noget katten har slæbt ind.. Men mellem "de store opgaver" så får strikketøjet lige en omgang - har bestilling på 5 valkede peruhuer til nogle kolleger - men de forskellige UFOer skal lige hilses på - der er 1 par strømper i Opal, 1 halstørklæde, 1 sommerfuglemønstret sjal, og skyggesjalet samt de kære huer....endvidere er der kommet et ønske på en Zebratrøje af Høxbro, jeg har garnet til at ligge, så......desuden babyhue og tørklæde samt babyvanter... ja man bliver ikke arbejdsløs - det er kun det der med tiden - at arbejdet fylder for meget i dagligdagen, så man ikke har tid nok til at strikke *G*

Ingen kommentarer: