onsdag, november 08, 2006

Planen virker...

og børnene følger pænt deres små kort med deres opgaver, dog er den mindste mest skeptisk, men det er vel bare fordi han skal til at "rettes til" - den næstældste af pigerne, mugger lidt, men det er vist ikke usædvanligt for en 13¨-årig der har teenage-tendenser af værste skuffe. Hun er sød indimellem, men ih hvor er vi andre her i huset Åndssssvaaaage til tider- og sikke hun kan rulle med øjnene....og stampe i gulvet når hun forlader stuen.....hi hi...kan næsten ikke lade være at grine ved tanken......
Jeg er igen igang med mit kirsebærfarvede/brune skyggestriksjal - det er dejligt at vende tilbage til noget helt enkelt - og jeg glæder mig til det bliver færdigt jeg tror at farvespillet kommer helt til sin ret. Det kirsebærfarvede er meget smukt.
Jeg skal på et tidspkt sammen med en veninde til Skive og besøge Hinrichsens Uldspinderi - de har jo fabriksudsalg til ganske fornuftige priser. Garnet svarer i kvalitet til DUO og Isagers Tvinni, men det gør ikke så meget at det ikke hedder disse to navne - bare garnet er lækkert og prisen er ok....Vi skal lige have fundet et tidspkt hvor der er penge i kassen og en fridag - og da de har åbent to x ugl, ja så er der jo muligheder....

Ingen kommentarer: