søndag, november 26, 2006

Tidligt oppe - frivilligt?

Ja så er søndagen ved at være ovre, som startede med at tlf. ringede 5 i syv – jo der var en sygemelding fra plejehjemmet – om jeg kunne komme – bare nogle timer – ja, jeg fløj af sted og var på pl.hjemmet 7.30 og frem til 10.30…..så nu er overarbejdstimerne ved at hobe sig op – og de 37 timer ved at nærme sig…jeg har haft 9,5 timer siden tirsdag i overarbejde…(fridag onsdag) – så jeg sparer sammen til at holde fri den 1. og 2. maj 2007 – her har min bror bestilt billetter til Roger Waters fra Pink Floyd, der spiller i Augustenborg, og der vil blive spillet hele Dark Side Of The Moon……ih det glæder jeg mig til….

Hører p.t. P4-Guld m Jørgen de Mylius – med ældre hits fra bl.a. 1974 (fra 16-19) – bl.a. Osmonds, Sparks, Mud, Walkers m.fl. gamle glamrockere… rigtig god musik sådan en søndag eftermiddag – og sjovt når man kan huske hits’ne når de bliver spillet og kan så undre sig over at de er SÅ gamle….*GGG* det kan i hvert fald anbefales her en søndag eftermiddag….børnene griner i hvert fald når man danser ”stille” rundt til det… ”little kiddie catch my fire med Walkers”….bl.a…..

Strikkemæssigt ligger det lidt stille – jeg har hulens ondt i min venstre arm, så jeg holder lav profil indtil jeg har været hos lægen. Men jeg har da stadig mange planer og hvis jeg er nødsaget til at holde pause (mere end 2 dage!!!) så må jeg i gang med at sy – jeg har købt bladet Kreative Kvinder – hvilket jeg synes er et ret spændende blad – det første nummer har en flot frakke, som jeg skal have lavet. Stoffet har jeg – dvs. det er et gammelt post-slag, som min onkel har givet mig da han blev efterlønner fra postvæsnet - ja jeg fik faktisk 3 stk, så jeg har faktisk stof nok. Det er solidt uld af bedste kvalitet.…..Mønstret skal lige ændres lidt, men det er småting….Jeg skal have fat i noget uldstof til kontrast som er sat ind ved ærmer og nederst for og bag - men jeg arbejder på sagen…det skal nemlig være min vinterfrakke….
.
Æv skal skrue ned for radioen– min mor er lige kommet….så jeg vender tilbage….

Ingen kommentarer: