torsdag, maj 01, 2008

Den flinke søster, der strikker...

Jo, det er jeg... min søster skal arbejde i disse dage, så jeg har legekammerater til drengene som ikke stod tidligt op... Men er nu igang med at lege - de leger bare så fint sammen...og har som regel ikke tid at komme hjem.
Strikkeriet spurter derudaf - især med liselotten, (de andre arbejder er i skammekrogen...hm...) hvor jeg er igang med de forkortede rækker. Fru Brogaard mente igår at jeg havde lavet en fejl i første mønsterpind og burde trævle op dertil - men niks biks nikke nej...bare fordi hun ikke er kommet så langt som jeg ...hi hi...Jeg har fået tilbudt nye forsyninger af garnet fra min kollega...
Imorgen og weekenden over er det arbejdet der kalder - det er ret mange dage siden jeg sidst var der - jeg savner godt nok arbejdet, kollegerne og beboerne. Nu er forhandlingerne på vej igen mellem foa og kl - så nu må resultatet afventes...

1 kommentar:

Hygge-Strik sagde ...

Jeg vil give fru Brogaard ret, du må have lavet en fejl, som du har overset:-)
Her er jeg lige blevet færdig med første ærme.
Kh. Bebiane