torsdag, juli 03, 2008

Børnefri...en sjældenhed..

Ingen børn hjemme, det sker ikke så tit - pigerne i Vejle med shopping og biograftur, drengene hhv på miniferie med SFO og hos Farfar...Så manden og jeg tog ud at spise... vi endte her (det var dog planlagt fra min side...) dejligt sted, her kommer vi gerne. Her er smukke omgivelser og fredeligt.
Jeg havde pakket en kaffekurv, så den blev pakket ud nedenfor restauranten, hvor der er dette skønne område med bækken fra Rørbæk sø rislende forbi, og udsigten fra bænken over søen...
Der var rigtig mange mennesker i området, motorcyklister der var på aftentur.. Mon der skal investeres i en motorcykel her på matriklen? Forleden fik jeg lavet dette af hyldeblomster - saften er nu hældt på flasker, der blev 8... så nu har jeg til et lille stykke tid...
Dagen idag er helt min egen, jeg kan ikke helt bestemme mig til hvad jeg vil...men jeg skal da ud i sommersolen med lidt kaffe eller the i mit hyggehjørne...Jeg vil også lytte til lidt musik, jeg indkøbte forleden en cd, som skal nydes... men jeg skal vist også have den anden cd - de fås til omkr. en halvtredser.... Pigerne har også fundet ham ok, så nu må jeg hellere passe på cd'en...
Jeg skal lige røre ved lidt garn... ikke meget men...

Ingen kommentarer: