onsdag, juli 09, 2008

Velkommen til Molly Kanin...

Webstrik er en forunderlig ting.... og her er så hvad man kan få ud af at være med i gruppen...

Jette A. fra Århusegnen havde denne søde Molly Kanin som ville have et nyt hjem...og her i huset har der længe været tale om at der skulle et mindre kæledyr flytte ind....Drengene er ikke til heste, sådan umiddelbart, så Molly Kanin er yderst velkommen. På vejen hjem fra Billund, hvor vi havde mødtes med Jette, så var vi lige forbi Granly så Molly Kanin lige kunne få lidt forkælelse med hjem...
Molly Kanin er nu placeret i et godt hjørne og buret er overdækket, så hun ikke bliver våd og kold. Et større bur er under planlægning...

Hun er allerede godt mæt - mælkebøtternes dage her på matriklen er talte...og jeg har to glade drenge...
Jeg kom temmelig sent hjem fra vagt i nat, da hjemmesygepl. havde fået et opkald fra en desperat mand tilknyttet hj.plejen - og jeg valgt at tage med hende på besøget...Vi fik tilkaldt lægevagten som kom efter en meget lang times tid, hvor det at være sammen med en psykisk uligevægtig som ikke ønskede vores tilstedeværelse sådan on/off var svært...heldigvis klarede vi skærerne...puha. En lærerig oplevelse for mig. Jeg er normalt ikke tilknyttet det udekørende team, men synes det er spændende og lærerigt, når jeg har haft vagter der.

4 kommentarer:

Fríða sagde ...

ej,hvor er hun söd! og det er bare så dejligt at fölge med hvilken omsorg börnene tager hånd om sådan et væsen.
kh.fra Island
Frida

Mona sagde ...

Hvor er den altså sød:-)

Jane sagde ...

Hvor er den altså sød.
Håber drengene bliver ved med at synes det er sjovt at passe kanin.

Madame sagde ...

Tillykke med Molly, hun er da lige til at klappe.
Og så kan jeg godt forstå, at det kan være meget voldsomt med oplevelser som den, du fortæller om her med den desperate mand.