onsdag, august 06, 2008

Opskrift fundet...

Endelig er hæftet fundet, først på året ledte jeg som en gal efter dette hæfte, hvori opskriften på den røde jakke med hætte er. Modellen har jeg strikket indtil flere gange, og den er nem at lave samt sidder godt på den lille ny...Jeg har fundet flere garner frem fra lagret bl.a. noget merinould købt i Vorbasse i sommers men også 286g Gepard Blue Demin men også den Grignasco som jeg købte her fornyle i Kbh - alle har en løbelængde svarende til originalgarnet - så nu må jeg vist til at vælge....så det er tænkeboksen det gælder nu...
Drengene har travlt for tiden - især ham her - han cykler landevejene tyndt i vort område - Han har virkelig fået blod på tanden for cykling - Post DKrundt kom jo forbi her i nærheden.... Han har den sidste uges tid cyklet nok omkr. 20-25 km daglig - idag har han været i Egtved og retur - ialt 26km og er nu ude og vende omkring Billund, det er ihvertfald det han har sagt...og retur er det 20 km. Han har ingen søvnproblemer om aftenen!- og så kan vi måske vende interessen for motion til noget positivt... Vi har skrappe betingelser, men uundgåelige - cykelhjelm og neongrøn vest - og er der ingen af delene er der ingen cykeltur!!!
Lillebror har været med nogle af gangene, men ikke hver gang, han er ikke så motiveret... Det er kun de små veje heromkring de får lov at køre på, for så trafiksikre er de ikke. Desuden er rute 28 ualmindelig smal på den strækning vi bor ved, så end ikke voksne med sund fornuft vil cykle der!

1 kommentar:

Lene sagde ...

Hold da op, hvor er de søde, de grisebasser.
Mange hilsener Lene Z.